Decembers intåg…

Härliga december!

Morgonen började med minus 22. Ja, -22. Kallt så in i bänken… Men det var en bra dag. Suss och jag pyntade och gjorde fint… Supernöjd! Sen följde trivsamt arbete med kollegior i andra arbetslag! Sedan drog jag igång ett larm och fick fart på kollegior som redan tagit kvällen.. Detta följdes av mötet med den livsfarliga hunden som Leo bara måste skälla på.. Så där lagom kul när det är halkigt ute. Men jag summerar dock promenaden som ytterst trivsam, eftersom Heleena var med!  När jag kom i från kylan skar jag mig i tummen på Vanish-burken.. Sedan krånglade kvällsarbetet -kunde inte fixa det jag lovat.. SORRY! Tänk att det blir så ibland.. Från superdag till supersurr.. Men kvällen avslutades på ett bra sätt -Pepp från Luis! Ja, tänka sig! Det man efterfrågar får man… Tack bästa Luis! YOU ROCK!

Kommentera

