London plus att något är det väl….

För att pigga upp mig själv har jag idag bokat en resa till London. Jag ska hälsa på mina NYC-allies Marjo och Nick samt deras två döttrar Aida och Kenza. De härbergerar numera i Romford, East London och jag ska alltså spendera 8 dagar med dem under sportlovet. HÄRLIGT! Det är spännande! Jag kan liksom NYC utan och innan, men London känns smått förvirrande faktiskt. Av erfarenhet har London-borna lite svårt att förstå mig också, och det blir ju något intressant. Lite konstigt eftersom det är engelska alltihopa! Ja, vi får se hur det går denna gången!

Hade hoppats på ett roligt och uppiggande inlägg idag, men tyvärr blir det inte mer än så här. Tröttheten håller i sig. Och nu kan det inte vara för att jag har jagat pirater, för det har jag inte, utan möjligtvis för att jag har svårt att sova. Känner mig orolig och rastlös i hela kroppen. Lite huvudvärk också. Och det är ovanligt, för det har jag sällan. Kanske har jag suttit förlänge vid datorn? Ätit för dåligt? Druckit för lite? Läser du fortfarande? Dessvärre så tror jag egentligen att mina åkommor härstammar ur något djupare än så… Bara inte riktigt säker på vad… Men det löser sig nog…vad det nu än är…

Här kommer lite ärligt stulna bilder från FB på mitt värdpar av världsklass. Det är alltid underbart att spendera tid med dem. Först upp är Marjo och Kenza tillsammans med Johnny Depp aka Mr Captain Jack Sparrow -inte alls avundsjuk…. De har jagat pirater på riktigt dem! Sedan följer en bild från Paris på Nick och tjejerna. Visst syns det hur trevliga de är! Ja, det blir kanon! Can’t wait!

Okay, I’ll see you tomorrow Mr Blog….

4 thoughts on “London plus att något är det väl….

  1. Vad härligt att ha en Londonresa att se fram emot!

    Jag är också lite trött och hängig, men det är hjärtesorgen som spökar idag. Så det ska bli skönt att börja jobba igen. Jag klarar inte av att vara ledig för länge =)

    Kram raring

    • Ja visst är det! Var tvungen att hitta på något ”innan jag går under”. Ja, det kanske är så här också -hjärtesorg!

      Längtar kanske också ur soffan… … … Men bara kanske.. Men visst, det är alltid skönt att komma igång! Man behöver motionera hjärnan..

      Många kramar!

  2. klart att sorgen gör dej trött o hängig, therese! du måste tillåta dej att sörja o sakna..han va ju DIN PAPPA ! Det kanske inte är någon tröst för dej men JAG finns, du behöver bara ringa så finns ja där. kanske behöver du bara sällskap eller prata. Den sorgen du har är stor o kommer ta tid ! du är van vid att ALLTID vara stark, men kom ihåg :svaghet är styrka ! tillåt dej att gråta o va arg för att han är borta. Du har ORKAT så mycket genom åren theres, men kom ihåg: du är bara människa, o en väldigt underbar sådan !
    Ta hand om dej kusin, det gör ont att se dej nere, men släpp ut det !
    Vi finns alla här för dej gumman !

    *blir sj lite tårögd nu* puss o kram Bettis

Kommentera

