How to find a husband…

Ja, då ska man ge sig ut i datingvärlden. Osökt idag kommer jag att tänka på Sally Gray. Kommer ni ihåg henne? Hon som la karriären vid sidan för att ge sig ut och skaffa en man. Realityshowen hette How To Find a Husband  och jag följde den sådär av och till. Det verkade vara en galen uppgift att ge sig den på. Jag är nyfiken på om hon verkligen hittade sig en man. För nu är just detta min uppgift också. Kommer jag att lyckas bättre än henne?

Okej.. Nu är jag redo. Mer än redo. Här börjar mitt sökande efter min framtida man. Därmed kommer en efterlysning: man,  gärna med barn från tidigare förhållanden. Det är önskvärt om han vore under 40 år gammal och dessutom lång. Han ska prioriterar mig först och jobb i andra hand, men karriär är nog oväsentligt. Jag vill ha resor, romantik och god mat. Jag vill ha många skratt och frukost på sängen. Jag vill att han ska ha ett intresse för mig och min familj samt mina vänner. Jag vill att han ska älska mig över allt. Ett krav är att han vill bilda familj med mig. Bara mig. Fick jag med allt? Detta är ingen dröm. Det är ett löfte. Jag håller er uppdaterade angående mitt sökande…

10 thoughts on “How to find a husband…

  1. Det låter som en bra plan, lycka till! Med ditt positiva synsätt kommer det säkert gå fortare än du anar. Fick höra en gång ”mest flexibel i huvve vinner”, skulle vilja tilllägga stönighet, positivitet, vänner o målmedvetenhet så är man långt på väg. Kram på dig o lycka till på din resa

  2. Det här låter positivt. Han kan finnas närmare än du tror, själv hittade jag min i brorsans verkstad….blev ett himla rännade där! Första dejten blev på motorbanan Mantorp Park. Dit återvänder vi var sommar och det är hur kul som helst….(mamma och dotter tillbringar mesta tiden i Linköpings butiker =P )

  3. så härlig du är ! tycker så mkt om dej ! hoppas du finner det du söker. hoppas få läsa om alla roliga o även tokiga dejter 😉 finns inget roligare =) puss underbara !! // betty

Kommentera

