…inre monolog utan Internet…

Jag är utan Internet.. Det känns något hopplöst… Jag har ett visst beroende. Större än vad jag trodde faktiskt. Har lånat M’s mobila trådlösa och det funkar bra men hans tangentbord är skit. Våga vägra space, säger jag bara. Detta blir därmed ingen krönika, utan mest ett kåseri. Och det kan bli James Joyce-stil, som sagt. Ska dock klämma in en punkt här och där, till skillnad från Joyces berömda inre monolog.

Har insett att jag måste planera London något. Borde faktiskt börja med det. Det blir shopping och en del sevärdheter. Längtar till Victoria Secrets… Längtar till, ja, det mesta. Har gjort London förut, men jag hann inte med så mycket då. Vi spanade då runt i Camden Town och var på reggaefestival i Notting Hill. Vi drack massor av champagne kommer jag ihåg också. Dessutom gick en dörrknopp sönder och vi blev inlåsta i syster ysters rum. Hon gjorde dessutom rasta-flätor, minns jag.

Jobbet idag har flutit på bra idag. Många glada ungar. På hemfärden blev det pizzaköp och sedan har vi slöat framför ett gäng dåliga program. Jag har dessutom fortsatt flyttandet och det blev några lådor ytterligare att ta med till huset vid bergets kant. Snickaren huserar dock här i huset så de rum vi har kvar är överbelamrade med grejer. Ikväll ska jag fortsätta expeditionen i garderoben. Inte ens hälften är inpackat men det är tyvärr redan fullt -what’s a girl to do? Hmm… Köpa nytt i London och lösa problemet vid ett senare tillfälle? Svar JA…

7 thoughts on “…inre monolog utan Internet…

  1. Rackarns vad sköj att åka till London. Var ju inte så längesedan jag var där….mycket promenerande vart det för min del. Victoria Secret missade jag i London men då vi var i Florida var vi och shoppade på VS. Ska bestämt skicka med lite pund så du kan köpa en skön hudsalva till mig där. Ligger och myser i min soffa helt allena då Johan och Bellis är och hälsar på Emilie. Har precis städat undervåningen så nu njuter jag. Shit!! Hällde varm obóy i mitt knä, rätt onödigt. Se ya tomorrow.

  2. Sonen ser på fotboll och jag sitter i sängen med laptopen i knät.
    Jobbar fortfarande. Dagens möten har gjort att jag ligger efter.
    Tack och lov för laptop trådlöst, så jag kan jobba i sängen =)

    Vad härligt det låter med London!

    Kram

  3. ”Den som säger att lycka inte kan köpas för pengar vet inte vart man handlar” Mae West

    Njaa….men ha en fantastisk vistelse och shopping i London!! Kram

Kommentera

