Livet på Lärling

Idag har jag varit i Sveriges bästa stad med mina godingar på lärling. Vi försöker emellanåt göra något kul tillsammans och samtidigt täcka mål i kurser. Idag har vi arbetat mot Religion och Estetisk verksamhet. Vi har besökt två fotoutställningar och en synagoga. Det var trevligt och givande. Framför allt kul, men jösses vad det snöade. Mitt skoval av Converse var väl inte helt rätt, men visst, de knatade vant runt i staden något blötare än vanligt. Lyckligtvis fick vi lunch på ett härligt bufféställe med Thai och Sushi. V i har varit där förut och utbudet är stort, så det passar oss bra. Gissa vad jag mumsade! Äntligen! Livet med två köttätare innebär sällan fisk, framför allt inte sushi, så jag tog igen det hela med råge. MUMS!

One thought on “Livet på Lärling

  1. Therese!!!! Ja, ja….man får väl bjuda lite av sig själv da. Pisseblöt och helt platt i håret. So what???? Vi har haft fantastiskt ihop med eleverna i dag. Vilka pärlor de är. Besöket i synagogan var spännande. Se ya tomorrow.

Kommentera

