mirakel kan köpas för pengar…

Okej, efter en ganska så händelserik natt -tack B för den!- har vi varit och gjort stan i goda vänners lag. Det blev inköp av kläder, skor, möss, mirakel och annat… Det är inte illa att få mirakel för blotta 500-hundringen! Borde vara så oftare… Just nu sitter jag överväger kvällen. Det brukar vara så att förfesten alltid är bäst, så kanske borde man satsa på förfest enbart? Ja, jag vet inte. Jag funderar fortfarande. Tillsammans med glas nr 2. Jag blev både bjuden och övertalad -det är enkelt då.. Nej, jag tar återvänder till smultronvinet och sällskapet -ytterligare två mirakel? Ha en god kväll alla! Kram på er! Kanske ni också hittar ert mirakel just idag? Det kan säkert fås ännu billigare än 500-hundringen, till och med gratis…

Kommentera

