söndagsmys i huset i backen

”Man mår som man förtjänar”, sa M när vi vaknade. Därför mår jag bra! Han drack dock mer än en kapten men har repat sig fantastiskt bra. Jag insåg efter dryck nr 2 att det kan vara äpple som jag regerar mot. Efter det undvek jag äpple-dryck hela kvällen, och utslagen försvann för att inte återkomma. Jag måste därmed bli vän med druvor på allvar. Vi har alltid haft en något knagglig relation, men visst, druvor it is, så jag jobbar väl vidare på det. Just igår gick det bra, jättebra -Jag mår fint! Man kan inte enbart förlusta sig på kaptenen, det blir för suddigt…

Jag är nöjd över gårdagens inköp. Jag fick handlat en hel del som jag behövde. På kvällen begav jag mig av till ”Tjejkväll”  tillsammans med en väninna där vi förlustade oss i underkläder. Jag gjorde mig ett riktigt dunderkap – hur nöjd som helst! Igår var en bra dag.  Den materiella begärslusten är därmed dämpad, för nu.

Idag har vi beställt vår vanliga Thai-mat och bara legat på soffan. Vi skulle ha hjälpt goda vänner att flytta, men de har beslutat sig för att bara ta lådor, så troligtvis behöver de inte vår hjälp just idag.Vi stannar därför kvar på soffan. M är ”förvisad” till Fatboy’en och fotbollen är utbytt mot hockey. Det snöar ute, hur kul är det? Jag som var redo för vår. Därmed blir resan under påsk ännu viktigare, och just nu lutar det mot London, igen. Vi var ju nyligen där, men har inget emot en repris. Hmm, kolasås med glass?

2 thoughts on “söndagsmys i huset i backen

  1. Du har det fint med dina unga herrar i huset i backen=)
    visst är det härligt att få shoppa loss lite.

    Hoppas att du får en bra vecka. Jag åker till Halden med några härliga Dahlstiernor för att tävla i innovation. UF is da shit!

    Kram du fina

    • Visst är det så! Härligt med männen -som de vill bli kallade- och trevligt att få shoppa. =9

      Har följt din helg hos dottern! TREVLIGT!

      Hoppas att ni får det super i Halden. Något avundsjuk =) UF är alltid bra.
      Kram kram

Kommentera

