4 blågula kassar senare…

Igår firade vi nytt jobb med vin. Idag firar vi… Hmmm.. Ja, det är inte så  mycket mer än att det är fredag, så därför blir det bubblor. Det finns ett leende i varje bubbla, så är det bara! Jag har burit flyttlådor så jag behöver all hjälp till att le som jag behöver. Det är så trist att packa sina egna saker, om ni bara visste. Det tar liksom aldrig slut.. Och varför tar det aldrig slut? Hmmm.. Jag kan erkänna att mina skor och stövlar krävde 4 fulla kassar storlek Large från det blågula varuhuset.. Hur är det möjligt? Det är äckligt att se allt samlat så… Nää, får ta itu med mina shoppingvanor, så är det bara. Vad hände med att leva sitt liv i en kappsäck?

Kommentera

