…oväntat besök sätter punkt..

Tröttheten har slagit till. Känner mig sjuk, men mina värden visar att jag är superfrisk. Det är alltid något. Gårdagens drömmar om nygrillat har snabbt förbytts till längtan om sol. Karrén stektes i pannan och väldoften spred sig i huset. Någon drömmer om en diskmaskin i nästa hus. Någon väljer helt enkelt fläkt.

Maten smakar dock underbart, speciellt eftersom jag inte lagat den. Den efterföljande glassen är också underbar, speciellt eftersom den är dränkt i kolasås. Det är underbart med kolasås! Imorgon blir det till att starta packandet.. Nu fick jag två fina flickor hit -mitt i hockeyn -tjola hej! Oväntat besök sätter punkt.. Puss!

One thought on “…oväntat besök sätter punkt..

Kommentera

