Dublin and a cold Guinness Part 3

Helgen bara försvann i ett svep. Vi hann mycket roligt -och det var inte särskilt billigt! Idag är jag något trött och arbetsdagen har bara svept på, vilket bidrar till min trötthet. Sitter just  nu och väntar på att varmvattnet ska bli varmt så att jag kan duscha. Jag är lovad massage ikväll, så den ser jag fram emot. Mr M har åkt in för att träna, men jag orkade inte för att jag känner mig lite lat idag. Jag har dessutom lite ont i halsen, men det kan bero på att jag kan ha sjungit lite för högt med bandet. You know what I am talking about…

Idag har vi suttit och kikat lite på resor. Vi funderar återigen på att byta in Kinas äventyr mot en resa till solen. Det kan vara gott med tropiskt värme så där i slutet av december! Ja, vi får se vart våra flygsökningar tar oss. Det gäller bara att veta innan Mr M ror iland nästa anställning. Oki, men här kommer finally the Guinness -del tre av vår resa till Dublin. Håll till godo! Vi börjar med dem farliga killarna.


Politiska toppmöten där Mr M fick alldeles för stort inflytande. De lyssnade verkligen på honom och sa faktiskt inte mycket alls utan log mest…


Potter delar med sig av sina hemligheter! Och därefter träffade vi Simpsons! =D Underbar familj!





The King of Pop -Var ju tvungen att kolla läget! Förlåt!

Del tre -visserligen utan a cold Guinness, men ja, då blir det väl en del fyra också då. Puss på er!

Kommentera

