Långbenta skönheter…

Det är nog de längsta rosorna jag någonsin sett. Jag hade inte ens en vas som var tillräckligt lång. Jag tycker att dem är underbart vackra. Tio långbenta skönheter. Mr M säger att han ville ha röda och att det inte fanns, men visst är ljust, ljust rosa minst lika vackra? Mer oskuldsfulla om man säger så. Ytterst har dem limefärgade krusade rosenblad, vackert! Han har dessutom skrivit två kort. Han är så söt… Jag blev väldigt förvånad, mest för jag hade bilen, och det faktum att han inte hade mycket tid mellan det att han slutade och jag kom hem. Jag var tvungen att föreviga dem på några bilder…

Igår var det bara vi, med undantag av mamma och lillasyster som var här med ett paket -härliga underkläder!  Han lagade pepparbiff ni vet så där lagom röd och vi åt tillsammans med kryddade pommes, bearnaisesås och vitlökssmör i mängder. På kvällen gjorde Mr M dessutom en supergod chokladkladdkaka, vilket är min favorit. Mums, va gott! Jag är mätt efter en alldeles underbar brakmiddag. Vi lade oss sedan tidigt och jag fick massage. Det är skönt att bara njuta..

Blommorna är lika vackra idag, om än vackrare och sköter jag om dem så hoppas jag att dem kommer att hålla länge, länge.

2 thoughts on “Långbenta skönheter…

  1. Men underbara du!!! Va fint du skriver TACK!!!! Jag blir så glad att jag kan värma någons hjärta i denna kalla värd vi lever i 🙂
    Du skriver själv så fantastiskt fint så och jag blir så glad att du verkar vara lycklig och kär.
    Idag har jag jobbat med Mr M mamma 😉 hon är så super go och mysig. Jag har ju jobbat med henne förut….men jag visste inte hur allt hängde ihop med dej och hennes son.
    Vi håller kontakten via våra bloggar….och hoppas att någon gång ska du kommer och hälsa på och ta den där fikan som vi pratat om så länge 😀
    Sköt om dej!!!
    KRAM //mp pysselochpassion.blogspot.com

Kommentera

