En nästan ordlös ledighet

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

Det finns ibland inte utrymme för så många ord. Jag väljer därför att summera med bilder. Jag har haft en deppig vecka trots att jag ibland mår jättebra och är lycklig.

Några exempel på detta kan vara att jag blev jätteglad över blommorna jag fick, för att i nästa stund undra ”varför jag fått denna muta”. Idag fick jag en komplimang och som svar hörde jag mig själv yttra undringen ”varför säger du så”. Jag gråter för att jag vet att det är ovärdigt av mig. Men det gör jag bara när ingen hör eller ser.

Livets funderingar handlar därför mycket om att släppa och samtidigt stanna i nuet. Leva här och nu utan att hamna i något dåligt. Att ta till vara det jag har, för det är inte dags att lägga ned eller rymma. Det finns ett värde i att vara här.

Nu får ni lite bilder på allt det goda..

3 thoughts on “En nästan ordlös ledighet

Kommentera

