halloween

Söndagsmiddagen smakade ypperligt. Jag vann på stryktipset igår och förloraren måste bjuda men man har fördel då man får välja matställe. Eftersom det är söndag så är det obligatoriska thai. Man kan fråga sig varför jag fick flest rätt, förra helgen likaså, eftersom min taktik , som jag tidigare nämnt, inte ändrats: Platser jag varit på eller tröjor jag känner till. Igår fick jag dessutom utdelning på mina 11 rätt! Visserligen bara 20 kr, men ändå!

Idag har jag sovit bort hela dagen minus några hundpromenader och två filmer. Jätteskönt! Jag var ute och dansade igår och eftersom jag inte är så van med att lägga sig sent och dessutom ha några cider i kroppen behöver man ta igen sig. Vi hade tänkt baka bullar men vi nöjer oss med att fixa det som är kvar av tvätthögen och disken, om ens det.. Nu ska jag mysa med sötrumpa.. Natti på er…

Kommentera

