Världens sexigaste ambulansförare!

Min man kommer att bli världens sexigaste ambulansförare! Idag fick han bekräftat att han kommit in på skolan. Han blir nu sjuksköterska och tanken är att han ska inrikta sig mot ambulansvård. Kanske hittar han något annat längs vägen dit, men gud så kul att han äntligen kommit dit. Det blir mycket plugg men spännande!

Idag firade vi med hemgjorda köttbullar och sedan preppade vi för kladdkakemuffins som nu står i ugnen. Dessa ska visserligen med till mina godingar i skolan men en och annan kan mystiskt försvinna.

Till helgen blir det jul här i hemmet. Vi ska hämta granris och göra julgodis! Jag vill ha Rocky road och jag har redan handlat ingredienserna. Mr M får bli knäckchef, för det klarade han med bravur förra året. Åhh fudge vill jag ha också! Dessutom kommer Leo och vi ska ha fredagsmys med fläskfilé i curry samt Idol.

Nu blir det kaffe och mellan tuggorna av skumtomtar kan en muffins glida ner. Sedan ska vi ut i kylan. Det är dags att beträda konstgräsplan. Det får mig att minnas när vi träffades, när vi blev ihop. Just matchen på konstgräsplanen var spännande kommer jag ihåg, för jag tvingade syster yster att följa med för jag vågade inte gå själv. Töntigt men sant, lite gulligt dock! Naaaw, min snygga blivande sjuksköterska ❤

Kommentera

