Ett pågående familjegräl

Vi har ett pågående familjegräl. Det kommer att pågå i 2 x 45 minuter. Jag har nämligen använt förnuftet och tippat på City medan Mr M litar på hjärtat och därmed streckat Liverpool. Just nu leder hjärtat.

Vi har sedan i fredags ätit gott om ägg, likaså idag. 18 stycken för att vara exakt. Det känns som mycket, men vi har bakat en del. Mest kladdkaksmuffins, en plåt bara idag. Jag fick den hjärtformade, trots att dagens bak faktiskt ska till Mr M’s jobb som avslutningspresent.

Har jag nämt att jag är rädd för tatueringar? Ja fyy…. Urs, råkade se en man med bar överkropp. Han bar några glada extra kilo och var svartmålad i stort sett överallt. Scary! Ha ha, sa Mr M när jag kom hem: Eftersom du redan sagt Ja till att gifta dig med mig, så kan jag skaffa mig en tatuering för det vill jag ha.

Ja, något gulligt skulle väl gå an, så som det kinesiska tecknet för Chicken Noodle Soup eller möjligtvis Chicken Springroll men allt tribal går fetbort, likaså flaggor och annat bös. Djur och blommor, nja. Text, nja. Namn och födelsedata – varför?

Ja, men gör självklart som ni vill. Det är dock häftigare att inte ha tatueringar, tycker jag. Så våga stå emot vettja! Det är ju i stort sett unikt… Nu, tillbaka till vårt streamade familjgräl.

Kommentera

