Tänkta tankar

Jag har just kommit hem från att ha tillbringat tid med min lillasyster som fyllde tonåring idag. Vid samma ålder fick jag lära mig att sminka mig och likaså fick hon. Vi har idag övat rökiga ögon med det rosasvarta företaget. Härliga flickor det där!

Jag skrämde Mr M när jag kom hem. Lite mer smink än vanligt om man säger så. Han skrämmer dock mig mer då han hävdar att han ”tog en frukt” – Gravendal päroncider, 4,5 %. Vilken kostcirkel är det egentligen?

Efter massa god mat spelade vi igår Monopol. Även om jag inte har en vinnarskalle kan jag meddela att jag försökte muta min motspelare med tjänster av sexuell karaktär. Det hjälpte inte under spelet just, för jag förlorade i slutändan, men jag höll i länge tack vare min byst. Som ni förstår var det bara vi två hemma.

Vi såg nyligen Bollywood-filmen Slumdog Millionaire och där nämns De tre musketörerna.  Vet du vad dem heter? Om du frågar Mr M vad dem heter så säger han Atcho, Prosit och Armis, fast med u. Och det kan ju stämma. Till viss del. Underbart! Dumas hade skrattat! Hur som helst, de hade ett mål i livet. Jag har idag lite snabbt filat på mina mål.

Jag fick med mig en massa gott hem från tjejkvällen, bland annat en lista med tankar om sådant jag vill uppnå. Den går så här:

Ett fyllt sparkonto
En ny trivsam hobby
Morgonpigg
Bröllop i Karibien
Många spontanresor
Träning mer regelbundet

Man skulle sedan välja två som man skulle arbeta lite extra för. Jag valde vårt bröllop och jakten på en ny trivsam hobby. Jag funderar därför att överväga att…. Ja, precis… Vad tror ni?

Tänk om det blir som du har tänkt, fråga dig själv, vad har du då tänkt!

Kommentera

