Will you be my Valentine?

image

Ikväll känner jag mig lite bortskämd! Alla hjärtans dag brukar för mig gå under benämningen mammas födelsedag och det gjorde den även idag. Vi drack massor av kaffe, pratade om gårdagens tjejkväll, framtidens planer och såg på TV, självklart inredningsprogram. När jag kom hem väntade en jättebukett med mina favoriter liljor och rosor. Dessutom en söt nalle och en hjärtformad ask med världens godaste choklad. Och det bästa av allt, det fantastiska kortet. Han har talang för att skriva kort min älskling. Man blir tårögd.

Jag blev något överraskad för vi hade inte planerat så mycket. Av mig får han god mat från bästaste Thai, nybakat -självklart kladdkakemuffins samt en present från David Beckham’s sortiment -för att jag ska få något snyggt att vila ögonen på! Ni har väl sett reklamen? Då vet ni vad jag får njuta utav varje dag! Jag tycker att min man är snyggare än Beckham. Jag tänker dessutom ge honom massage, för det är han värd. Varje kväll hela veckan. Mitt kort, det kommer här

Underbara Mr M 

Söt*****, det är enkelt att älska dig! Jag tycker om att du tror på mig, att du bekräftar mig och att du tröstar mig när jag är ledsen. Jag älskar ditt skratt, att se dig le och jag älskar att vakna vid din sida. Det gör mig trygg. Jag tycker om din impulsivitet, den har tagit oss runt om i världen och jag längtar redan till vår nästa resa. Vad sägs om Grekland?

Precis som du, så hoppas jag också på en evig framtid med dig. Du gör mig glad! Jag finns för dig, alltid vid din sida. Du finns för mig, alltid i mina tankar. Jag hoppas att jag alltid gör det som är bäst, även för dig, för oss. Du är fantastisk!

Jag älskar dig -igår, idag och imorgon!

Världens sötaste kille, min Valentine! ❤

Avslutar med en Alla hjärtans dag – present från min lillasyster. Visst är den söt! Det står SYRRAN på andra sidan. I ❤ U too!

image

Kommentera

