Till hjärtat

image

Just idag resonerar jag som så att vägen till mannens hjärta, ja, det går via magen. Jag blev nämligen glatt överraskad idag och kan stolt deklarera att jag har världens bästa pojkvän. När jag satt och fikade hos min mamma knackade det på dörren. Helt plötsligt stod Mr M där och överlämnade en bukett blommor – blomleverans till mig! Ha! De var underbart vackra. Mannen likaså. Jag känner mig så lycklig och glad! Det vackra och det oväntade, finns det mer kompatibla stunder att uppleva?

Nu belönar jag honom. Och jag går via magen. En rejäl godispåse väntar och jag har dessutom gjort hjärtformade våfflor som ska serveras med drottningsylt och vaniljgrädde. Jag har dukat med besticken som det står Jag älskar dig på. Vilken fantastisk början på semesterveckan! Heja Livet!

One thought on “Till hjärtat

  1. you are truly a just right webmaster. The web site loading pace is incredible. It seems that you are doing any unique trick. In addition, The contents are masterwork. you’ve performed a great job on this topic!|

Kommentera

