Glittriga hjärtan här och var…

image

image

Små glittriga hjärtan ligger lite här och var. De är rester från Alla hjärtansdagpresenterna. Det har ju varit ett evigt tjat om att man inte borde ha en speciell dag för att visa sin kärlek, men jag måste ändå medge att det är trevligt.

Man kan ibland behöva en extra kick, och precis som jul eller påsk så gör man det där lilla extra, trots att jag älskar Mr M alla dagar. Även när han är jobbig och märker ord! 😀

Söndagen har varit lugn. Jag har hjälpt min mamma, levererat lunch till en arbetande sötis och tittat på fotboll. Jag har dessutom lämnat saker till sorteringen och besökt huset i backen. Självklart har jag dessutom beskärt blommorna och fyllt på nytt vatten.

Jag tycker om att städa när solen skiner, och det har jag gjort idag. Det är helt enkelt enklare att göra rent när det är ljust. Nu ser jag fram emot ytterligare en sovmorgon. Skönt att få vara ledig och bara göra allt men ändå ingenting! /p>

2 thoughts on “Glittriga hjärtan här och var…

Kommentera

