Jag fick ett JA!

Idag är det skottdagen. Fick passa på att fria, för det gör ju tjejer på självaste Leap Year som det heter på English. Helst i självaste Irland, precis som i filmen. Men det funkade i sängen vid bergets kant också. Jag gjorde det första gången redan kl. 00.04. Enkelt och naket närgånget.

Vi har redan börjat titta på bröllop och hur vi vill ha det i samband med förlovningen i julas, men jag fick helt enkelt passa på eftersom skottår inte kommer varje år. Jag provade dessutom en gång till senare, ja nu ikväll alltså och han hade turligt nog inte ångrat sig. Mr M sa JA igen. Lycka!

Datum för bröllop? Jo, vi hoppas på juni 2013.  Kärlek är alldeles underbart!

One thought on “Jag fick ett JA!

Kommentera

