Påskens passerande…

Påsken har passerat. Vi syskon träffades och åt lite mat.  Min systers familj äter inte kött så påskbordet är fyllt av fisk, skaldjur och vegetariska alternativ. Lite annorlunda men gott. Kanske lite svårt för Mr M, då han inte äter fisk eller skaldjur men övning ger färdighet. Kanske. Jag hoppas.

Påskens afton hade vi vänner över för middag. Det var premiär och jag är mycket nöjd över hur kvällen gick. Vi hade jättetrevligt och pratade ända till klockan två på natten. Jag bifogar bilder på den vackra påskpresenten vi fick. Visst är den vacker!

Jag vet att påsken är över men tuppen stoltserar fortfarande på vardagsrumsbordet och i burken finns ännu några godisar. Vi försöker att inte tömma den utan hushålla så att vi hinner fundera ut vad vi ska fylla den med härnäst. Två gottegrisar kanske inte ska ha godis på bordet jämt.

Detta bildspel kräver JavaScript.

Kommentera

