Mycket kärlek

Idag är en sån där dag där jag behöver mycket kärlek. Jag fick gå upp alldeles för tidigt. Mr M skulle arbeta och vi samåkte. Det finns dock något lugn över att komma tidigt till jobbet och lyssna till tystnaden som råder.

Mitt arbete krävde sin energi idag. Det kan vara så ibland och då vill jag ha många kramar när jag kommer hem. Och det fick jag. Det blev mys i sängen innan det var dags för träning. Jag lyxade då till det och åkte hem till fru H och fikade. Alldeles underbart det också. Simningen blev idag därför en promenad. Det är trevligt med ombyte och framförallt gott sällskap.

Vi hade kunnat inta badet, deras pool och inte simhallen, men vi pratade givetvis bort tiden.

image

Det blev prat om husdjur, husdrömmar, fotboll och resor. Vi täckte Egypten, Grekland och Manchester. Alltså mycket vad som komma skall. Givetvis bröllop också! Jippie!

Jag har bjudit in fru H till kusten i sommar. Förhoppningsvis kan hon komma. Det ser jag redan fram emot, om hon kan förstås. Nu väntar mys med Mr M. Film. Och mer kärlek förstås. UNDERBART!

Kommentera

