EFIT 11 juni

Jag är medlem i EFIT. Det betyder att man under en särskild dag tar Ett Foto I Timman. Detta är min måndag den 11 juni.

7-tiden

En dusch startar morgondagen.

7-tiden

8-tiden
Har promenerat med Leo.

8-tiden

9-tiden
På skolan och tittar på hyllan som eleverna gjort. Idag ska vi måla den.

10-tiden

Utanför banken tillsammans med älsklingen Mr M.

11-tiden

Älskling och jag har precis betalat handpenningen på vårt hus. Alldeles underbart!

12-tiden

Vi firar vårt husköp med thaimat. En gudagåva där vi bor.

13-tiden

Fika med kaffe och kaka. I fönstret står en orkidé som har löss.

14-tiden

Konferens utomhus. Bredvid står denna rododendron.

15-tiden

En av våra studenter kommer med blommor och presentkort på fika! Underbara unge! ❤

16-tiden

Lämnar jobbet och tar med mig en ros hem. Den ska få pryda vardagsrummet.

17-tiden

Precis promenerat med Leo. Nöjd vovve!

18-tiden
Kramas med älsklingen då vi båda ska iväg på var sitt håll. Jag älskar hans rygg! Visst är han vacker även bakifrån?! Alldeles underbar! Min snygging!

18.30

Kommer precis fram till min SD Anna. Byter skor då vår dress code är skor med klack.

19-tiden
Unitmöte. Vi har precis fikat klart och ska börja själva mötet. Dessa underbara pioner stod på bordet. Fortsätter dagens blomtema!

20-tiden

Vi har fortsatt unit-möte. Min gäst får prova makeup medan vi konsulter diskuterar hur man gör avslut. Alltid intressant att lyssna på andras erfarenheter. I köket står denna vackra stol.

21-tiden

Lämnar av min vackra kusin som varit gäst idag.

22-tiden

FotbollsEM. Sverige -Ukraina och en öl till det.

Det blir sista bilden för idag. Tack för titten! Och du, lämna gärna en kommentar… Ha det gott!

Vill du titta på andra EFIT’s eller göra en själv, så hittar du sidan här!

5 thoughts on “EFIT 11 juni

Kommentera

