Leos första natt

image

Idag är det Leos första natt i huset. Han verkar trivas gott. Imorgon ska vi åka lite bil samt utforska trädgården. Hoppas att han blir nöjd. Bara det att han får mer plats borde vara underbart för honom. Jag hoppas att grannarna gillar honom och att han tycker om dem.

Vårt Internet borde fungera imorgon. Då kanske det blir dags att hämta TV’n och allt annat som vi behöver. Det ska bli spännande! Vi har tagit massvis av fina bilder sim jag gärna vill dela med er! Första dagen i huset, första eldningen samt rivningen av garderoben.

Det är något alldeles speciellt att ha ett eget hus – vårt egna hus – hem ljuva hem. Vi har lärt oss mycket på kort tid. Vi har handlat massvis av hussaker, bland annat häcksax och trimmer. Att klippa häck var dessutom jättekul!

Kan inte klaga på mycket förutom att vardagsrummet är tyvärr inte så färdigt som jag önskat, för även snickarna vill ha semester. Attans! Jag har hål i både vägg, golv och tak. HMM.. Jag hoppas innerligt att det inte behöver vara så alltför länge, för det är trist!

Nää, nu blir det grisöra till Leo och inredningstidning till mig! Stora kramen till alla, speciellt fröken H som jag hoppas är uppe och dansar trots sin diskbråcksoperation.

Kommentera

