Mr M

Idag fyller min man år. Lätt den snyggaste mannen jag vet. Och desto tätare jag lever intill honom, desto mer älskar jag honom, hur det nu än är möjligt. Ofta gör han något, så att man älskar honom lite till, lite hårdare, lite längre. Han är ödmjuk, varm, snäll, glad och känslig. Han är rolig och han får mig ofta att skratta. Han läser mig, ibland bättre än jag förutspår mig själv. Det är som om att han ibland ligger ett steg före. Allt jag har är hans och allt hans är mitt, så till lika står det i vårt testamente. Grattis hjärtat! Älskar dig över allt annat! Du är bäst, finaste Mr M!

Mysstunden med första eldningen i vår kamin. Sedan låg vi där på ett täcke myste framför den värmande kaminen. Underbart!

Grattis hjärtat! Älskar dig över allt annat! Du är bäst, finaste Mr M!

2 thoughts on “Mr M

  1. Hej 🙂 Nu hittade jag hit till dig 😉 vart har ni köpt denna underbara sak? Den är jättemysig, har alltid velat ha en sådan 🙂

    • Hej Ida!
      Den kom med huset då vi köpte det, så den har några år på nacken. Det är en Jötul.Tror bestämt att TLAB säljer sådana. Den värmer jättebra så det är en bra investering! Lycka till!

Kommentera

