Doften av mat

Doften av mat sprider sig i vårt hem och jag längtar till Mr M kommer hem så att vi kan äta middag. klockan slår sent men för att få mesta möjliga tid tillsammans så gäller det att vara flexibel. Jag har dessutom plockat hallon så det blir lite turkisk yoghurt och några droppar honung på det till efterrätt.

Idag har jag målat taket för fjärde gången. Rättare sagt, vi har tillsammans målat taket fyra gånger. Nu är det vitt. Möjligtvis kan jag spendera morgondagen med att lägga i lite extra färg i vissa skarvar, men sen får det vara. Imorgon ska vi börja lägga golv och det ser jag fram emot. Det blir bra. Riktigt bra!

Dags att servera!

Några bilder från kusten…

Lilla kusinen

 

Jag i lägenheten

Kommentera

