Sjukling

image

En bild från gårdagens herrklass. Det var en upplevelse vill jag lova! Himla kul! Det önskar jag få uppleva fler.

***

image

Vi har redan en bra vedkorg, men denna måste jag ändå lägga till önskelistan. Vill ha!

Önskar att den funnits i en modell mindre, då hade vi kunnat haft den och lagt flis i. Den hade kompletterat vår vita jättefint.

***

Idag vaknade jag som sjuk. Gick upp 15.30. Det är inte normalt. Är förkyld med en sprängande huvudvärk. Jag är fortfarande trött , trots alla timmars sömn och har svårt att koncentrera mig. Jag ska vara hemma imorgon också. För stunden känner jag mig iallafall så pass bra att jag ska äta lite kvällsmat. Sedan tar jag till min gömma som jag fått av älsklingen. Jag antar att jag måste dela med mig.

image

Kommentera

