Från sjukstugan…

image

Dagens höjdpunkt är givetvis att vakna bredvid världens underbaraste man. Speciellt när han är bar under. Morgonstund har guld i mun.

Det lilla extra är dessutom mina nya produkter. Så himla bra! Mjuk, len och väldoftande summerar jag upplevelsen av nya Repair. En guldkant på tillvaron.

Orken till jobb fanns inte idag heller. I min sjukstuga brinner en brasa och tända ljus. Jag ligger på soffan och lyssnar till eldens knastrande. Brasan sprakar och jag njuter av tystnaden. Den stillar mitt värkande huvud. Min OnePiece värmer också och jag saknar min hårt arbetande man.

image

2 thoughts on “Från sjukstugan…

Kommentera

