Love…

Det ligger lite vit snö på marken och Leo har precis varit ute och gjort snöänglar. Jag har haft dagen för mig själv. Mr M är och jobbar extra, så att vi ska få mer att njuta av under vårt bröllop.

Nästan alla detaljer är på plats. Stranden, datumet, ringarna och kanske till och med klänningen. Det vill ju till att den passar.

Mycket av min fritid har gått till att bygga mitt företag. Jag har hittat min nisch och jag har kvinna efter kvinna byggt min arbetskrets. Det finns mer kvar och jag har knappt börjat men jag är ändå stolt för det jag har skapat.

Idag på en dokumentär sa en vis man att man kan döda drömmaren men inte drömmen. Visst är det sant?  Martin Luther King fick betala med sitt liv, men hans dröm lever. Jag lever min dröm. Love.

image

image

image

Kommentera

