-15

Idag är det minus femton och jag kan inte mer än att längta till vårt bröllop. En fantastisk strand, min vackra man, en fin klänning, ytterligare en fin ring till mig och värme, skratt och glädje. Jag är lyckligt lottad.

Livet har gett mig så mycket. Det växer gång på gång ur lera, likt en näckros som kämpar för att komma till ytan. Vattnet är kallt och det kommer våg efter våg, men jag kippar efter andan och mina lungor bär. Jag är en knopp som når ytan. Jag kan andas. Jag blommar.

image

Kommentera

